Vi har valt att jobba med marknadens största & vanligaste produkter inom varje affärsområde. Detta för att du som kund ska känna dig trygg med att samtliga produkter är driftsäkra & håller högsta standard.
Kontroll
För att ni som kund ska få total kontroll får ni tillgång till vår projektplan hur vi kommer arbeta under hela avtalstiden. Under våra uppföljningsbesök redovisas antal serviceärenden & förbrukning.
Service i världsklass
Service i världsklass för oss är att jobba förebyggande, återkoppla snabbt & alltid ge ett professionellt & trevligt bemötande.
Historia & bolagskultur
Efter att ha jobbat i branschen i 9 år så insåg jag att det saknades ett företag som jobbar med ett tydlig & bra erbjudande inom IT till små & medelstoraföretag. När jag analyserade alla mina år tidigare år så insåg jag att kunderna vill ha produktivitet, kontroll & en bra service.
Lösningen på det var att jobba med marknades största och driftsäkraste produkter & lära sig riktigt bra fördelarna på dessa produkter. Kontroll löser vi genom att ge kunderna en tydlig projektplan och visa hur vi jobbar under hela avtalstiden samt redovisa förbrukning & ärendehistorik vid våra uppföljningsmöten. En bra service är när man jobbar förbyggande, återkopplar snabbt & alltid ger ett trevligt bemötande.
Min upplevelse var även att många företag slarvar mycket med hur säljarna jobbar med nykundsbearbetning. Jag vill skapa en plats där vi är grymma på nykundsbearbetning & tränar upp säljare till att bli toppklass i Sverige. Vi är extremt noga med att utveckla våra säljare i varje momemt som berör yrkesrollen. Våra säljare är extremt duktiga på besöksbokning, samt att hitta förbättringsmöjligheter till de kunder vi träffar.
Jag vill också skapa en arbetsplats som är trivsam & att man är ett bra gäng som ger energi till varandra. Det är en viktigt nyckel som jag har erfarenhet sedan tidigare från mina år inom lagidrotten. Det ska vara en attraktiv arbetsplats där man har kul & där vår bra personal trivs & vill vara på.
Tillväxtvision
Vi vill växa & därmed utvecklas.
Hur kan vi fortsätta ta hand om våra kunder & personal när vi blir fler?
Vi har ett tydligt och bra erbjudande som vi vet att betydligt fler kunder & personal har nytta av.
Målet är att lyckas få ut det i hela Sverige och att bli fler.
Kan vi uppnå 100 medarbetare & 5.000 kunder?
Vi är redo att göra ett försök.